donderdag 2 september 2010

Door de Google bomen het bos....

... niet meer zien. Heel handig Google, zelf gebruik ik het voor van alles en nog wat. En als je zeeën van tijd hebt kan je ook echt alles vinden! Je moet de juiste zoektrucs kennen en vooral HEEL VEEL TIJD hebben. Want die winkel die bovenaan de pagina verschijnt verkoopt niet persé de leukste spullen. H&M en de HEMA weten we allemaal wel te vinden, maar soms ben je opzoek naar iets speciaals. Kleding, schoenen, voor jezelf, de kleine, cadeautjes voor vrienden, accessoires, etc. Om dat ene product te vinden ben je al snel een paar uurtjes zoet en daar hebben de meeste mensen in mijn omgeving geen zin in/ tijd voor. Ik wel!!! En dus 'rank ik de shops' voor jullie.
Dit is geen plek a la Flavourites, waar je een overload aan winkeltips krijgt (hoe leuk ook!). Mijn blog bezoek je om met zekerheid te slagen via gebruiksvriendelijke sites die snel leveren. Ik hoop je regelmatig terug te zien!

Geen opmerkingen: